vineri, 12 mai 2017

Par curat, par sanatos... chiar si cand ai bebe mic!

Nu exista fericire mai mare de cat cea sa ai un copil. Am nascut recent si sunt tare mandra. 
Au trecut mai bine de 2 luni si toata atentia mea a fost indreptata spre copil, evident :) 
Iata ca intr-o zi am dat cu capul de realitate. Intr-un moment de liniste, in care bebe dormea, m-am privit ceva mai atent in oglinda. Am realizat ca m-am ignorat aproape complet: unghii, ten, corp si par. Mai ales par! 

Intamplarea a facut ca fix de ziua mea sa primesc in dar Buzz Kit-ul de la Schauma: sampon si balsam Schauma Nature Moments, cu ulei de zmeura si floarea soarelui, pentru par vopsit. Nu m-am mai vopsit de o perioada, dar se vedeau urme de degradare de la precedentele proceduri. Samponul si balsamul Schauma Nature Moments Raspberry Sunflower Oil sunt special concepute pentru parul supus formulei agresive a majoritatii colorantilor. Create pentru a proteja si a hrani, ii redau parului vopsit stralucirea de la radacina pana la varfuri.
Ce pot sa zic... dupa un simplu dus m-am simtit ca dupa salon. Parul meu straluceste, e curat si are un parfum foarte placut. M-am convins ca se poate sa ai grija de tine atunci cand ai un copil mic. Trebuie doar sa gasesti produsele potrivite! 
Multumesc Schauma #naturemoments si #buzzschauma ca mi-ai redat increderea in mine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu